Monday 23 July 2012

random question in Monday morning


bismillahirrahmanirrahim

rasanya banyak sangat nak menulis kat sini
tapi penyakit kemalasan da sampai tahap yang kritikal
haila...haila..
bila lah kamu nak rajin wahai ivana oiii...

tadi google-google
jumpa lah soalan-soalan yang comel


how your feeling right now
>kosong..kosong..kosong
(najwa latiff mood ON)


the reason
baru habis practical jumaat lepas, so sepatutnya hari isnin kena masuk office tapi jadual da berubah.
duk rumah cam tak tahu nak buat apa. cehhhhh..tak tahu nak buat apa konon, tu report practical samapi 50 muka surat sapa nak buat??


someone purpose to you?
HR person from a few company. almaklumlah da kena tinggalkan status pelajar. sila doakan aku dapat kerja yang elok eh. aminnnn

what you said right now?
i didn't say anything, i just wrote anything i want to write. 

shedding tears for some one?
Definitely. ala..aku rasa semua orang pernah buat kot

are you happy with your life right now?
errrrmmm...it still depends on some situation. cuma sekarang aku confuse, nak teruskan apa yang aku belajar atau jump to another field.
please advise

been touched or cried during movie?
90%.
 sekarang hati macam tisu, senang sangat nangis even movie tu cerita biasa-biasa ja 
tapi tapi tapi..
aku tak nangis tuk ombak rindu! yeahhh!! 

have you hurt anyone?
mesti lah, maybe tanpa kita sedar
seperti tidak meng-reply message. mungkin.

have you met your soul-mate?
i can say "yes" indirectly.  at highway.
 Audi TT why lah kamu sangat sexy..wuwuwuwuwww

trust is important elements in love?
errrrr..yes..doesnt matter for long distance or short distance.

what makes you wanna cry?
when i make a mistake, when i need to say bye-bye, when i miss someone

do you believe in love at first sight?
yes for Audi TT

did you believe in fate?
mesti lah percaya, semua itu ada hikmahnya >_<

used to blame yourself for something you didn't do?
ini memang perangai aku, contohnya macam kalau exam, aku tak sempat nak belajar sebab pi tengok movie or buat benda merepek, makanya aku takkan nangis sebab aku tahu yang yang punca segalanya.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...