Thursday 17 January 2013

REALITY OF FEAR

Assalamualaikum wbt 

Embedded image permalink


Bila berulang kali baca, memang betul pun apa benda kat atas ni cakap
contohnya, 

You're not afraid of heights,
You're afraid of falling

aku memang penakut dengan cable car
*cough*

Kalau cable car pun da takut, tak yah nak mimpi sangat naik roller coaster bagai ya cik Ivana.
memang tak pernah naik roller coaster, kecuali yang dekat times square.
 itu saja sepanjang seumur hidup.
 ya, seumur hidup sepanjang 24 tahun.
*cough again*


cable car Langkawi

selalu aku akan imagine, ohmygod,
apa jadi kalau tetiba tali cable car tu putus, di tambah lagi mulut2 sepupu sekolah rendah aku yang memang jujur-tulus-mulus dalam berkata...

"rasa-rasa kalau cable-car ni jatuh, kita hidup tak?"
"nak goyang-goyangkan cable-car ni boleh tak?"
hey, penampar nakkkk??

muka aku tak yah cakap lah, memang pucat semacam sepanjang kat dalam cable car tu
pastu dorang tergelak-gelak
yang makcika aku, siap rakam lagi aksi muka kecut naik cable car
(-__-)

eh, sebenarnya nak cakap benda lain, tetiba tercerita pasal cable-car.

Embedded image permalink

tapi memang sangat setuju akan semua-semua perkataan kat atas ni.
lagi-lagi yang bahagian bawak-bawah tu

part yang ketiga tu pun sama
sebab sometimes aku takut nak jumpa orang,
aku takut orang tak selesa dengan aku
bunyi cam lawak, tapi itu aku.
tu yang aku selalu senyap bila jumpa orang yang aku tak kenal.
aku perhati je dulu, kalau aku rasa aku boleh masuk dengan dengan orang tu, baru aku cakap.
kalau tak, memang boleh rasa ada emas kat dalam mulut aku.
emmaaaas sangat kannnnn..hahah

ok,
tetiba mood xdak da nak menaip pulak
selamat malam jumaat semua

heheeeeeh

 ♥, 
ivana

4 comments:

  1. Yeappp. Padahal benda2 ni lah menghantui kita kan? -.-'

    ReplyDelete
    Replies
    1. syazana,

      which part yg kamu paling fobia ni? ketinggian? hehe

      Delete
  2. omaigadd kenapa u fikir "mcmne klau cable tu jatuh"..u kena fikir how its feelllllllll bilaa ade dlm cable car tuuuuuu itsssss OHSEMMMM~!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jna,

      sebab kita seorang yg penakut. tahap penakut tu sampai sekarang tak pernah tengok hantu kak limah dari mula sampai abis .
      ngeeeeeeeee ~

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...