Monday 11 June 2012

aktiviti wajib pabila cuti sekolah

Assalamulaikum

aku tak pandai lah nak mukadimah. selalu memang aci redah ja kalau nak tulis entry
lagi syok kalau menaip tu gaya cam buat assignment  dengan bunyi keyboard tap tap tap tap
gigih kan aku buat "assignment" ni

ok lah, ni nak story pasal activiti cuti sekolah
aku taw yang aku memang da lama tak layak bercuti sekolah, last cuti sekolah pun tahun 2007
tapi aku still ada sepupu sepapat yang bersekolah
maka, aku implement sekali lah cuti itu dalam jadual aku

so, di sebabkan aku da kena masuk office, maka kena rancang lah semua tu kan
lagi-lagi bila nak mintak cuti
meh, ni cara aku approach makcik-makcik aku tuk pi jalan

 cik, cuti sekolah ni tak pergi mana-mana ker? kesian budak-budak tu kalau duk rumah je
 nak pergi mana yer?
ala, pi mana-mana je. kita pergi weekdays lah, orang tak ramai
 yer lah, tapi nak pergi mana?
sekarang kat panas, jom lah kita pergi mandi sungai. kita pergi hari rabu eh, nanti along apply cuti awal-awal.
ok lah, nanti acik apply cuti gak

korang..
haaaaa..nampak tak perbualan di atas?
soalan bonus : siapa sebenarnya nak pergi bercuti ni? 
si budak praktikal atau si budak sekolah?
over kan aku..
bha ha ha haha



welcome to sungai congkak everyone



banyak pokok. itu yang paling aku suka sebab tak panas plus kulit tak hangus
he he he



OMG! masih terdengar bunyi air tu..
ya tuhan, aku sangat amazed dengan ciptaan-Mu ini
air mengalir tanpa henti



gigih tak?kitaorg siap bawak khemah sekali tuk driver tidur di kala kitaorang main air yang sejuk gila





masa untuk beransur pulang, maka nya setiap dari kami ada tugasan masing-masing





*aktiviti wajib*
kalau mandi laut, memang confirm hitam legam semua



*cousin*

kalau ikut susunan umur
memang aku la si tua bangka di kalangan sepupu
yang atas ni form 3 then darjah 5, darjah 3 and last sekali darjah 2
aku? bha ha ha ha 23 tahun
nampak tak beza yang ketara tu?
nak buat camna
selalu kalau pergi mana-mana pun, 
tentera-tentera ni juga yang teman


last but not least,
chewaahh...

mari lah kita bercuti.




*sepec baharu*
bha ha ha


ni semua gambar dari handphone cik am sebab camera kehabisan energy
semua gambar masa nak balik sebab masa sampai ja
semua terus excited nak terjun termasuk lah budak praktikal atas ni..

next trip katanya broga hill
marilah berdoa bersama-sama agar tercapai impian murni ini
aminnnnnn






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...