Monday 10 September 2012

tagged question 10Sept2012

Assalamualaikum wbt
hai kamu, yes kamu..
macam mana hari ini? everything going well?
hope Allah blessing us k
>_<

come..bila aku tengok tajuk tu, owhh..rupanya da seminggu tak ber-update blog yang usang lagi bersawang ni
bukan apa, tak da idea nak cakap pasal apa.
 nak merapu meraban pun macam "what the heck lah aku nak tulis ni..."
maka, untung jugak aku isytihar monday is tagged day
 (hahaha aku lupa macam mana nak mengeja isytihar..betul ker ejaan tu? )
at least ada jugak lah kan nak tulis2, confirm aku da wajib kena jawab soalan tu

meh sini mehh

1. Berapa pasang baju raya anda tahun nie...dan warna apa?

errr..tahun ni ada tiga pasang,
maroon
hitam polka dot
purple polka dot

memang selalu over-updated,
polka dot tu da berlalu da weyyyy


2. Apakah makanan raya tradisional kegemaran anda?

masak lodehhhhh...perghhh, mmg nak bertambah2
kalau masak lodeh + nasi impit, sorry to say lah kan
pak mertua lalu aku lebih focus kot kat lodeh tu



3.Apakah biskut raya kegemaran anda?

me love what eh? owhhh..cornflakes madu..yummy!!
tahun ni berjaya buat kueh yang "paling susah" tu


walllaaahhh!!!

4.Berapa banyak duit raya anda dapat and spend bagi kat budak?

errr..aku tak tau mana aku campak duit raya, jappp..aku nak cari sat duit raya aku. then, aku nak snap gambar..haha

belum masih berpeluang memberi duit raya kepada kanak-kanak lagi..hehhe :)
next year, insyaAllah

5.Apakah aktiviti mlm raya?


aktiviti kami memang lain dari lain. hehehe
malam raya pi makan pizza
dok order itu ini
pastu tak habis makan..GREAT!!

ni semua sebab gara-gara nak cari carpet
:)

no more question kan??
k, bye
nak pi cari kain ela tuk baju convo
eh, nak cari juga kasut konvo lah..heehe


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...