Tuesday 4 September 2012

tagged question 4Sept2012

Assalamualaikum wbt
memaksa diri untuk menaip apa yang telah dirancang
tagged day = monday
tapi selalunya aku akan buat ari selasa

aku google-google, jumpa soalan ini
agak menarik. hahahaa at least aku ada idea nak menaip dari biarkan blog ni berhabuk
kita berehat sebentar cerita hari raya
>_>

mari mari



Nama-nama timangan oleh org tersayang
family & pumpkin : nurul
kawan-kawan : ivana, i-vane, vana
sepupu sepapat : along, acik along

*nurul tu tuk special person je boleh panggil, i mean kalau ada kawan2 yang panggil, awal2 lagi aku akan cakap "can u please call me ivana? more comfortable with ivana :) "

my big family, errrr..maybe just 40% of us.
me not there. me as camerawomen


Anda seorang yang...........
senang tersentap, tapi pandai cover
tak suka menangis depan orang
kalau da minat cerita tu, sanggup tengok berulang kali
sudah berani pi cinema sorang-sorang
suka kenakan orang ( in certain cases je..hahahaha )
lebih suka gerak sendiri ( contohnya macam nak pergi kelas, selesa gerak sendiri, tak payah tunggu orang)


 Insan teristimewa. Describe apa yg membuatkan die terlalu istimewa di mata anda.
errrrrrrrrr
biar dia yang tanya, baru aku boleh jawab
next question


Makanan favourite anda
double cheese burger
nasi gorang paprik
my own spaghetti..wallah
Nasi Kandar (Susahnya nak dapat kat selangor niii...)



*dok cari gambar nasi kandar subaidah, tapi tak jumpa. tak pa..tak pa, at least tak terliur malam-malam buta
FOUND IT!! fine, sekarang craving for this :(

 Favourite color
black
brown
purple

Favourite song
Home - Micheal Buble

Sikap yg membuatkan anda stress
sangkut kat traffic, then ada manusia yang jenis suka potong que..what the~
orang yang tak suka menggunakan signal
suka guna barang aku tanpa izin
orang cucuk pendrive kat laptop aku
orang yang suka judgemental

3 benda yg mesti ade dalam handbag anda
purse + duit + lesen +kad atm bla bla
a second purse ( bb cream, blusher, brush, lipstic )
Handphone
Camera

Kali terakhir anda menangis beriya-iaya..kenapa??
haaaa..masa tu tengok We are Family. cerita sangat lah sedih


da lama tak layan hinsdustan, sekali tengok terus pilih cerita sedih, memang beria-ia lah aku nangis
sebenarnya kan, aku ni tak boleh tengok cerita sedih sebenarnya, bayangkan eh tengok
batman | nangis |
spiderman | nangis |

aaaarrgghh, semua benda lah aku nak nangis, entah apa entah yang air mata aku ni, tapi kan satu je aku tak nangis...HAHAHA aku tak nangis masa tengok ombak rindu.

tapi sebenarnya baru kena marah dengan pumpkin

nak check hp jap
sekian, terima kasih
bye

4 comments:

  1. sy pon suka spagetiii..like uuu ngeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. tadi pun baru masak spageti gak..nomnomnommmm :)

      Delete
  2. Kita ada persamaan..especially bab x ske nangis dpn org n ske gerak sndiri..=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. depan org memang tak suka nangis, tpi bila da nangis boleh smpi bengkak2 mata..haha

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...