Friday 3 August 2012

3333

assalamualaikum semua
selamat hari jumaat
hailaaa...masa berlalu dengan pantas, sekejap ja da dua minggu kita puasa
pastu aku belum lagi sempat ucapkan selamat berpuasa kan?
>__<

selamat berpuasa semua!!
working hard for this blessing month
yup, aku pun ada satu impian nak mintak kat Allah
harap di makbulkan
kalau tidak, aku anggap itu yang terbaik tuk aku
Allah know the best for us kan ?
>__<

so, apa kena mengena dengan 3333?
nombor ekor kah?
jaga-jaga, bula Ramadhan ni
takkan la pasal nombor ekor plus aku tak pernah pun jejak kedai nombor ekor tu
duit pun tak da nak pergi tempat camtu

meh story meh
pagi tadi online, pastu ter-view benda alah ni 
:')


lawa nombor kan
tiga.tiga,tiga,tiga

so, lepas ni nak countdown
lapanlapanlapanlapan
wait for that
maybe 3 years akan datang
sebab blog ni mana ada orang datang menyinggah sangat pun
hehheee

:')

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...