Tuesday 28 August 2012

entry hari raya #1

Assalamualaikum wbt
kalau ikutkan hari ini, da lebih seminggu kita berhari raya
tapi aku tak wish pun kan kat sini
entahlah, tahun ni, tak da feel nak wish raya kat orang
i mean, those who sent me the hari raya wishes, baru aku reply
so, tak payah lah nak expect aku rajin sent mesej macam zaman dulu kala

kalau dulu, bukan mesej ja, siap hantaq kad raya tuk kawan, cikgu, pensyarah
haaaaa..nampak tak prosess pembodekan kat situ? hahhaa
tahun ini, aku da beli awal-awal lagi setem, berlambak kot aku beli
kad raya pun da tersedia, cuma aku tak dak mood nak menulis kad raya tu
kenapa sindrom aku ni semakin berleluasa
aku kecewa ngan diri aku ni sebenarnya

baca balik dua perenggan kat atas, aku rasa cam hampeh je apa yang aku taip
aku malas nak delete balik, sebab penat otak dan jari aku bekerjasama tuk hasilkan dua rangkap itu

come
back to the point
tadi aku pergi interview
pertama kali berhadapan dengan situasi ini
around 45mins interview
tapi aku tak berminat nak cerita pasal interview tu

di sebabkan aku macam sedikit kecewa dengan performance aku, so, balik tu aku boleh berhenti kat tol setia alam,
terus call member aku nama tiqah
"tiqah, hang ada kat rumah? aku nak datang raya ni"
terkujat2 member aku, haaaaa..maaf la tiqah, kawan kamu ni sebenarnya tengah seteresss

so, dengan takut2 berani, terus drive pergi pandamaran
yeah, berjaya!!

entry tanpa gambar tak syok kan,
tapi tu lah, aku tak amik gambar kat umah dia
ibu ngan ayah dia ada kat rumah, so aku errrrrr malu sikit nak amik gambar
tapi sempat amik gambar dengan tuan rumah


pastu terus call member Ain yang duduk kampung jawa, tapi hampa,
dia on the way nak pi uitm, shah alam
hampa, tapi memang salah aku pun sebab main aci redah je kan nak datang raya hehe
tak pa-tak pa
orang katakan berkawan biar seribu
kita try call si yati plak
"yati, hang ada kat rumah? apa? ada? ok, hang stay ja kat rumah, jangan pergi mana-mana, jap lagi kitaorang sampai "

yeah, bergerak lah kita dua orang ke kota kemuning
nak masuk area situ kena lalu sekuriti guard, lupa nak amik gambar
sebab rasanya tempat macam tu, rasa secured
>_<"

presenting


sedap..sedappppppp :)



desert ni lagi sedap
melting..melting
hahaha


nak balik da, sempat membuli  meminta tolong abang si kawan tuk amikkan gamabr kami bertiga
yati dan tiqah
*yati = maaf, ada gangguan cahaya di cermin mata kamu*


excited dengan visitor pass la tu
hahahaaha
..
tapi yang ni lagi tak boleh belah





..





..






..






..






..









..










..






..


errrrr..aku da pelik da dengan diri aku ni
sebenarnya, sapa aku ni?
menjual rumah?
orang tengah survey rumah?
mak gurad yang marah visitor yang masuk tanpa kebenaran?
atau
__________________________
(sila isikan jawapan jujur anda)

around pukul 5, aku gerak balik sebab nak amik ibu dari sekolah
pastu, sangat hebat, da la lambat gerak
pastu pi isi minyak lagi
pastu jammed damn damn lagi
hebat!!

berjaya siapkan entry
tahniah!

last sekali,

 Selamat Hari Raya
maaf zahir batin kalau ada ayat yang terguris hati
 >__<"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...