Saturday 11 August 2012

alkisah sahur

Assalamualaikum
ni entry dalam keadaan tergesa-gesa sebab mata mengantuk yang amat
malam tadi tak dapat tidur waima seminit
kadang-kadang aku memang ada peel pelik sikit, kalau penat sangat susah nak tidur
bukan selalu lah terjadi, tapi certain case memang mata tak mau lelap
kesian bukan?

ok, itu da melalut
dalam minggu ni i'm craving for ikan sardin
sardin yang dalam tin tu
sungguh lah,  nak buka nak sahur dengan sardin 
tapi tak tercapai gak
ada la merayu domba ngan ibu aku

aku : bu, hari ni akak nak masak sardin eh...teringinn
ibu : habis tu, yang kuey tiaw kamu beli tu nak masak bila. kamu juga kan yang nak kuey tiaw

huwwwwaaaaaaaa
sentap!! sentap!! sentap!!
di sebabkan aku sendiri juga yang hari tu cakap nak kuey tiaw, maka terpaksa lah aku menelan angan-angan ja nak makan sardin tin tu

lagi satu, aku siap mengadu domba kat Ym
siap tulis kat status
"Siesa, nak makan sardin yang masak kat dalam rice cooker macam zaman kita belajaq dulu"

so, dapat rasakan tak macam maana aku punya mengidam sardin
hari ni tekad, aku nak masak sardin juga tuk sahur!!
sardin! sardin! sardin!!

0430 aku da turun dapur,
pi cek rice cooker dulu, sekali tu nasi xda..
bergegas masak nasi
then potong bawang merah,bawang putih, cili padi bla bla bla tuk masak sardin

rasa cam tak lengkap, terus goreng telur 
taaarrraaaaaaa


sardin nom nom nommmmm...


telur dadar marveous


nice combination :')

selamat bersahur semua
>___<"


2 comments:

  1. hehehe.
    ngidam punya pasal.
    wan pun dah lama tak makan sardin ni.

    hantar sini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannn... bagus gak mengidam makanan macam ni..mudah and murah :') jauh sgt nak menghantar, lepas ni wan boleh mintak tolong cik syuhadah masakkan...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...