Wednesday 15 August 2012

mata yang sembab

Assalamualaikum
malam-malam ni, terbit sinar kerajinan plak nak update blog
walaupun cerita nya boring sedikit

ada satu hari tu, aku baru bangun tidur,
terjadi satu perbualan

si ibu : napa mata tu nampak sembab sangat? sakit?
si anak : ehhh...ye ker bu? nampak sangat ke sembab nyer?
si yang sedang baca surat khabar terus menjawab : lupa pulak, tu sembab sebab terlebih tidur la tu


confirm lah mata aku tak cantik cam gambar kat atas, ini sumber dari encik google pun
dark circle yang melampau terjadi kat aku

ho ho ho ho
akhak sentap! akhak sentap!! lepas dengar ayat ibu tu
almaklum lah, sejak jadi petani moden yang menanam anggur, itu lah hobi baru aku
letak kepala, lelap
letak kepala, lelap
@-@

situasi ni memang terjadi kat aku sorang ke apa?
kot-kot la memang nature dia kat petani moden, boleh aku support yang evidence tuk explain ngan ibu aku
keh keh keh

nak mengurangkan proses peniduran ni
ibu aku tiap2 malam sebelum tidur da buat list tuk aku
kire schedule tuk hari esok
contohnya "akak, tugasan esok akk tolong lap kerusi, sliding door, tingkap depan bla bla bla"

korang ada tak?
kelass tau akak ivana ni
sebabnya akak ivana ni memang ada penyakit M
keh keh keh
please don't do at home ya!!

1 comment:

  1. tidur banyak banyak while you can. Masa untuk relax sepuas puasnya sebelum masuk fasa kerja atau sambung study semua hihi. Btw, selamat hari raya :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...