Saturday 18 August 2012

when ex-practical trainee of MAS met again

Assalamualaikum wbt
esok da hari last raya puasa
fuhhhhhh..rasa cepat je kan?
tau-tau da sampai waktu nya syaitoooonirrahjim tu nak di lepaskan kembali kepada anak-anak adam
camna korang? da bersedia fizikal mental?

>_<"

ok ok ok
sementara masih berada di bulan puasa ni
aku saja nak buat catatan pasal agenda kitaorang ni
kitaorang tu sapa? kami ni bekas pelajar practical kat malaysia airlines

aik, nampak vuntut kapal terbang jer?
ni selalu illegal action aku bila nak panaskan enjin kereta
suka parking nearby aircraft sebab rasa "hebatttnya kapal terbang ni.."


ok, berbalik cerita asal tadi
hari tu, ada kawan yang suggest tuk berbuka puasa
sementara semua belum lagi start keje (aku lah tu..) ngan masuk semester balik
pikir punya pikir, aku pun mendecide
hahaa aku ni memang camtu, orang suggest lain, aku nak suggest lain juga. orang kata bertukar2 opinion gitu

kami actually nak buka puasa kat subang jaya
owh lah lah lahh
ye, aku memang praktikal kat subang tapi bukan di subang jaya
bagi sesiapa yang kurang pasti, subang jaya dan subang adalah dua tempat berbeda
aku pun memang lemah lah nak pi sana, dengan tak tau jalan lagi =.=
then, masa tu waktu kemuncak orang balik office
aku tak sanggup..aku tak sanggup

maka, kakak ivana yang budiman tu terus suggest
"wei, apa kata kita buka kat jusco bukit tinggi
suitable places for four of us
jangan risau, nanti aku fetch korang"
:)
di sebabkan aku yang paling tua kat situ, autoraksinya, cadangan di terima oleh semua pihak

wink-wink
bijak bukan? jimat pun jimat..hahaha kedek punya kakak ivana!!

aktiviti di hari kejadian
~ fetch adik-adik, komuter klang, kampung jawa, bukit kemuning~

~ straight away to heaven jusco bukit tinggi~

~ rushing pi beli tiket Total Recall~

~survey tempat tuk berbuka tapi tak juga idea tu timbul nak pi makan kat mana tuk berbuka nanti~

~rushing pi solat asar plus kitaorg lambat 10mins for the movie. pastu empat2 blur apa objektif cerita =.=~

~ gaduh-gaduh sebab tak tahu nak buka kat mana~

~tawaf sekali lagi jusco tu, bagus sgt taw, da la kakak ivana kau menggatal pakai wedges bagai ~

~akhirnya decide makan kat VIVO~
first time makan and not bad
>_<"






~solat magrib (OMG!! ramai sangat, even nak amik wudhu' pun beratur panjang)~

~window shopping at jusco~

~jadi kanak-kanak riang yang bermain di kawasan permainan berbayar~





molly fantasy

last but not least, kami pun bersurai..sob..sob..sob



~

2 comments:

  1. apa lah esok hari last raya???
    esok hari last pose la sayang....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...